Subject: Re: anmälan till möte #5 är öppen!

Re: anmälan till möte #5 är öppen!

From: Johan Pettersson <p1ersson_at_kth.se>
Date: Wed, 26 Jan 2011 16:42:47 +0100

On Wed, 2011-01-26 at 16:05 +0100, Daniel Stenberg wrote:

> Tack för den infon.
>
> Vilka är det som har såna konton mer exakt? Finns det någon URL vi kan länka
> till för mer info om detta?

Anställda/Studenter på högskolor i EU - fast alla univ. är inte ansluta
- men KTH, SU för o nämna några FOSS-nära.
Jag har bara en av KTH's startsidor:
http://www.lan.kth.se/eduroam/

Eller den "stora" : http://www.eduroam.org/

Det är ju dock då bara för anställda/studerande/viss mån konsulter...

"KTH-conference"-wifinätet kanske finns där? På min instution har vi det
när det kommer en större mängd gäster man inte vill göra enstaka
gästkonton åt.