Subject: Re: Git, stgit och git-svn (jag bara hćller gillande med pć ideen)

Re: Git, stgit och git-svn (jag bara hćller gillande med pć ideen)

From: Johan Pettersson <p1ersson_at_kth.se>
Date: Mon, 06 Dec 2010 14:47:05 +0100

TrÄkigt inlÀgg frÄn min sida men jag instÀmmer i hÄlla-med-kören.

/Johan

On Mon, 2010-12-06 at 13:13 +0100, Mikael Rosbacke wrote:
> <virtuell tumme upp>
>
> Bra initiativ. Speciellt arbetsflöden och lite resonemang kring hur man
> bör hantera branches under git skulle jag uppskatta. Dvs egenskaper hos
> git som ger möjlighet till vissa sÀtt att lÀgga upp sitt arbete,
> för/nackdelar med olika sÀtt att göra det.
>
> / Mikael R

Johan Pettersson o- , computer administrator
KTH / ITM / TMT
Postal: Campus Telge, 151 81 SödertÀlje
Visiting adress: MariekÀllgatan 3, SödertÀlje
Tel: +46 (0)8 790 9542  Fax: +46 (0)8-790 9511
"Ibland tror jag att det sÀkraste bevis för att intelligenta varelser
existerar nÄgonstans i universum Àr att ingen av dem försökt kontakta
oss"
- Kalle, Kalle & Hobbe