Subject: Re: Projekt som är "representerade" i regionen

Re: Projekt som är "representerade" i regionen

From: Jonas Romfelt <jonas_at_romfelt.se>
Date: Tue, 14 Sep 2010 13:14:54 +0200

Tjena Daniel,

Du har lyckats få bra fart på denna organisation vore väldigt kul
att kunna komma på ett möte men just nu är jag hemma pappaledig och
har svårt att komma loss den planerade tiden. Blir lättare när jag
jobbar igen.

Har skapat ett klientbibliotek (credis) mot Redis key value store:

http://code.google.com/p/credis/

____

Jonas Romfelt (from my iFön)
+46 738 377 355