Subject: Re: apt-get telefon

Re: apt-get telefon

From: Jens Odsvall <jodsvall_at_gmail.com>
Date: Sun, 29 Aug 2010 17:09:38 +0200

Hej. En frågeställning om det finns någon som vill tala om N900, på
den Linuxträff/SFD Svenska Linuxföreningen ska ha den 18/9?
Det finns en lucka i talarlistan, om det skulle passa. Vore mycket
trevligt, om någon skulle vilja göra det.

/Jens O.

Den 29 augusti 2010 16:36 skrev Henrik Nordström <henrik_at_henriknordstrom.net>:

> Kört N900 sedan några månader. Passar en open source person som mig
> riktigt bra.
>
> Köpte nyligen en till till frugan.
>
> Mvh
> Henrik

Registered User # 259689 http://counter.li.org
Jens Odsvall
Ledamot Svenska Linuxföreningen
Ordförande Människorättsnätverket Svart Måndag
Personlig blogg:
http://www.odsvall.se/blog/