Subject: Re: Föredrag på oktobermötet!?

Re: Föredrag på oktobermötet!?

From: Jonas Bosson <jonas_at_illuminet.se>
Date: Sun, 29 Aug 2010 11:28:23 +0200

On 08/17/2010 10:44 PM, Daniel Stenberg wrote:
> Vilket föredrag vill DU hålla för oss då?

FFII kan berätta om vad som händer på patentfronten både här i EU där vi
är aktiva att bevaka och påverka och i USA där saker händer allt
snabbare just nu.

Vi kan även berätta om de förslag vi har kring hur man kan reformera
patentsystemet och var vi tycker att gränsen ska gå mellan patenterbart
och icke patenterbart "subject matter".

mvh
jonas bosson,
ordf. ffii.se