Subject: Re: Meego och/eller Android?

Re: Meego och/eller Android?

From: Sima Baymani <sima_at_kth.se>
Date: Mon, 23 Aug 2010 12:46:25 +0200

Vanliga problem som jag gärna skulle höra mer om:
- Jag skulle gärna se lite tips på hur man gör lite "fulare" saker i
Android, t ex pillar på frame-buffertar mm.
- Sen har iaf jag ibland lite svårt att kicka igång port-forwardingen
på emulatorn, framförallt då man ska ta emot saker i en socket+UDP.
Kanske nåt som fler haft problem med och vill höra om det finns nån
bra lösning?

-Sima