Subject: Re: Meego och/eller Android?

Re: Meego och/eller Android?

From: Peter Svensson <psvensson_at_gmail.com>
Date: Thu, 19 Aug 2010 21:32:01 +0200

Hej,

Jag är inte direkt med på listan men har hållit i Google Technology User
Group i Stockholm, samt arrangerar konferensen Android Only i slutet av
september (se länk nedan), så Ja, lite Android kan jag faktiskt :)
Dessutom har vi ett Android Hackathon med fokus på retro-gaming den 11/9;
https://sites.google.com/site/stockholmgtug/hackathon-2010-09

<https://sites.google.com/site/stockholmgtug/hackathon-2010-09>Mvh,
PS

--
These are the droids you're looking for:
http://swdc-central.com/androidonly/index.html