Subject: Re: Föredrag på oktobermötet!?

Re: Föredrag på oktobermötet!?

From: Daniel Stenberg <daniel_at_haxx.se>
Date: Thu, 19 Aug 2010 18:36:42 +0200 (CEST)

On Tue, 17 Aug 2010, Daniel Stenberg wrote:

> Vilket föredrag eller föredragare vill DU höra då? (Inspiration till
> föredrag finns förstås på http://foss-sthlm.haxx.se/talks.html)

Okej, det här börjar ju rätt segt men jag kör väl igång själv och erbjuder mig
att hålla:

   Maintain - att leda open source projekt, hur man lyckas, vad man bör göra
              och vad man helst undviker. Med erfarenheter från de ~20 projekt
              jag deltagit direkt i, de ~10 projekt jag lett och alla de andra
              projekt jag bara är användare av.

... eftersom Göran Krampe tidigare sagt sig vilja/kunna dra något i samma stil
så tänkte jag att vi kanske t.om kunde försöka oss på att köra någon form av
par-dragning. (Jag har inte ens kollat med Göran än så jag vill inte lova för
mycket! ;-)

--
  / daniel.haxx.se