Subject: FSCONS 2010

FSCONS 2010

From: Per Andersson <avtobiff_at_gmail.com>
Date: Fri, 28 May 2010 09:00:02 +0200

Hej!

Jag vill tipsa om FSCONS[0] som är en konferens om fritt samhälle
och fri programvara. Själv har jag närvarat alla år och givit föredrag
de två senaste åren, jag har även sett folk som hänger på denna
lista ge föredrag tidigare år. FSCONS håller hög klass och är väldigt
intressant, även för folk som har fler intressen än renodlat tekniska.

Konferensen är i Göteborg den 5-7 november 2010. Praktisk
information för deltagare dyker upp i ett litet senare skede.

Det går ju självklart att bidra till konferensen också (på andra sätt än
att "bara" deltaga), t ex genom att ge föredrag, workshops eller
dylikt. Död linje för Call for participation är den 31 juli, se mer info på
hemsidan. [1]

[0] http://fscons.org/
[1] http://fscons.org/cfp

-- Per