Subject: Re: Företag som gör linux image till tunna klienter?

Re: Företag som gör linux image till tunna klienter?

From: Mattias Ekholm <mattias_at_ekholm.se>
Date: Mon, 24 May 2010 15:31:33 +0200

Hej

...eller om man vill gå 100% open source så finns www.ltsp.org de har en
lösning som lösa alla krav (men troligen inte DRM kodade WMA mediafiler).

Tyvärr vet jag inte om någon i Sverige erbjuder support runt lösningen.
Communityn är hjälpsam och när jag för en massa år sedan körde den
hemmavid så löste den de problem jag hade.

mvh

Mattias Ekholm
phone: +46-709-424412
Please visit the web-site http://www.thelifeyoucansave.com/ and join!