Subject: Logga till foss-sthlm redux

Logga till foss-sthlm redux

From: Tommy Nevtelen <tommy_at_nevtelen.com>
Date: Fri, 21 May 2010 14:59:25 +0200

Hej Alla

Tänkte starta upp diskussionen om att fixa en logga till foss-sthlm igen.
Samlade alla loggor på ett ställe så att det ska vara enkelt att se. Hoppas
att allt kom med och hamnade under rätt namn. Är något fel så säg bara till.

Jag har gjort några modifikationer på loggan jag postade sist. Kolla om det
är något att ha. Kom gärna med synpunkter, förbättringar eller egna logos.

http://pud.se/~dal/foss-sthlm/

Notera att det är incsape-svg och inte vanligt svg på min foss-sthlmlogga.

Hoppas att vi kan få till någon bra och passande logga inom en inte allt för
avlägsen framtid.

--
Ha en bra dag
Tommy Nevtelen