Subject: Re: Första filmen från mötet - FFmpeg

Re: Första filmen från mötet - FFmpeg

From: Johan Thelin <e8johan_at_gmail.com>
Date: Fri, 21 May 2010 12:57:23 +0200

"Multiplex kallas ett antal tekniker som möjliggör samtidig överföring
av flera oberoende informationskanaler över en och samma fysiska
informationsbärare."

http://sv.wikipedia.org/wiki/Multiplex

  :-)

Johan Thelin

Recommended on-line reading:
http://www.thelins.se | http://www.qtcentre.org
Recommended off-line reading:
The Foundations of Qt Development (ISBN: 1-59059-831-8)