Subject: Re: Första filmen från mötet - FFmpeg

Re: Första filmen från mötet - FFmpeg

From: Tobias Andersson <tobias_at_obenetwork.com>
Date: Fri, 21 May 2010 11:48:15 +0200

Hej,

Skoj, jag speglar klippet på min maskin.

http://speedtest.obenetwork.net/mirror/foss-sthlm/19maj/ffmpeg.avi

Går nog att fixa ett FTP-konto om du vill ladda upp direkt, jag har
samlat ett par klipp från senaste mötet också, dock inte helt säker på
om det är alla och rätt versioner av dem.

Maskinen står på gigglina.

/Tobias

--
Tobias Andersson                         tfn: +46 (0)767 788 736
Obenetwork HB                         url: http://obenetwork.com