Subject: RE: foss-sthlm på Internetdagarna 2010

RE: foss-sthlm på Internetdagarna 2010

From: Daniel Stenberg <daniel_at_haxx.se>
Date: Fri, 7 May 2010 08:00:55 +0200 (CEST)

On Fri, 7 May 2010, Martin Jernberg wrote:

> 4-5000 är tyvärr lite dyrt för mig som Student och Halvtidsanställd, men
> dyker gärna upp och kollar det nån annan gång, annars dyker jag upp på alla
> gratis events i Framtiden typ :)

Låt mig klargöra:

foss-sthlm-mötet på Internetdagarna blir _gratis_ att delta på, precis som vår
långa stolta tradition påbjuder. Arrangemanget hålls i anslutning till
Internetdagarna, men är inte en egentlig del av den konferensen.

Det kommer att finnas en foss-komponent på själva konferensen Internetdagarna
också onsdagen den 27:e, men den är separat och har inte någon direkt koppling
till vårt foss-sthlm-möte tisdagen den 26:e.

--
  / daniel.haxx.se