Subject: Re: Filmerna från möte #1 behöver nytt hem...

Re: Filmerna från möte #1 behöver nytt hem...

From: Daniel Kuehn <enhaisa_at_gmail.com>
Date: Mon, 3 May 2010 10:00:16 +0200

Då jag fått tillåtelse att sätta upp min server där jag är inneboende (Den
ska få leka router då de enbart har en switch+AP grej och fiber anslutning
:P) så skulle jag nog kunna hjälpa till med att seeda torrenterna.
Mvh
Daniel Kuehn
Data_at_UrService, 073-181 577 2
Hemsida: http://www.dataaturservice.se
^(^.^)^

--
Please avoid sending me Word, Excel or PowerPoint attachments.