Subject: Re: Foss-sthlm summercamp?

Re: Foss-sthlm summercamp?

From: Daniel Kuehn <enhaisa_at_gmail.com>
Date: Fri, 30 Apr 2010 08:17:40 +0200

Jag Àr gÀrna med och hjÀlper till och organisera detta ifall det finns
intresse, jag har pratat med Adis och Elis lite och deras idéer angÄende
scoutstugor Àr nog bland det bÀttre förslagen.

Scoutstugor Àr ju framförallt billiga och brukar ha vÀldigt mycket plats för
tÀlt och dyl. i nÀrheten.
Att starta smÄtt med bara en helg första gÄngen tror jag starkt pÄ, dÄ Àr
det enklare att kÀnna in hur det gÄr rent organiseringsmÀssigt och
praktiskt.

Den avgiften som jag kan tÀnka mig det blir lÀr inte bli mer Àn 150-200kr,
sjÀlvkostnadspris liksom.

Mvh
Daniel Kuehn

--
Please avoid sending me Word, Excel or PowerPoint attachments.