Subject: Re: Logo2

Re: Logo2

From: Magnus Ahlberg <magnus.ahlberg_at_gmail.com>
Date: Tue, 27 Apr 2010 13:47:34 +0200

Snyggt, det var något i den stilen jag tänkt mig :)

Jag försökte göra en snabbt i PowerPoint (! nöden har ingen lag), för
att visa min tanke, men den blev mer avskräckande än lockande. Din
illustrerade min idé mycket bättre, min enda tanke skulle vara att få
in de andra cirklarna runt T, H, L, M också, om det går att göra på
ett snyggt sätt. Det var här jag själv gick bet, men du verkar vara
bättre lämpad.

Lite rundade hörn på den också kanske för att få in den i tidsålderns
designmode?

Jag känner mig lite hemsk som bara sitter och domderar utan att
producera något vettigt själv, jag hoppas att det uppfattas som
konstruktiv input och inte något annat.

/Magnus