Subject: Re: Första filmerna! Re: slajds och sånt

Re: Första filmerna! Re: slajds och sånt

From: C <guscha_at_gmail.com>
Date: Thu, 25 Feb 2010 15:10:15 +0100

Hej!

Jag tog mig friheten att registrera ett konto på Youtube och slangade upp
filmerna där, något komprimerade dock. Extra tags, information eller
liknande kan jag givetvis lägga till om ni hojtar till.. Kontot kanske borde
skötas utav grundarna, kan givetvis maila kontodetaljerna så att rätt person
är bakom spakarna.

Här är iaf kontot; http://www.youtube.com/fosssthlm

/ Charlie