Subject: Tack för ikväll!

Tack för ikväll!

From: Daniel Stenberg <daniel_at_haxx.se>
Date: Thu, 25 Feb 2010 00:34:58 +0100 (CET)

Hejsan alla,

Jag vill bara passa på att tacka alla för en trevlig tillställning. Jag hade
brutalt trevligt. Tack alla. Och ett extra tack till MSC och Nohup en gång
till för mackorna och drickan!

Jag har inte räknat namnen ännu, men vi var kanske 130 pers närvarande och jag
fick uppfattningen att de flesta uppskattade kvällen, och då inte minst ett
par öl efteråt för att avrunda alltet. Tack för föredragen och tack för de
intressanta diskussionerna på Copperfields.

Jag försökte pejla läget hos folk vad som verkligen var bra och vad som folk
vill se framöver, och jag kommer förstås att återkomma i det ämnet när jag
hunnit sammanställa alla enkät-svar.

Jag vill förstås presentera alla slides från kvällen och så, men det kommer
framöver.

--
  / daniel.haxx.se