Subject: Re: [GPG] Key Signing?

Re: [GPG] Key Signing?

From: Henrik Nordström <henrik_at_henriknordstrom.net>
Date: Mon, 08 Feb 2010 01:49:23 +0100

mån 2010-01-04 klockan 14:05 +0100 skrev Per Andersson:
> Förresten...
>
> [GPG] Key Signing?

Tumme upp, fast utanför schemat för dagen tror jag. Lämpligtvis efteråt
eller när som helst det passar för de inblandade.

De som önskar tar helt enkelt med sig ett antal utskrivna lappar med sin
egen fingerprint samt lämplig id-handling som styrker namnet.

ps. min policy för signering finns att läsa här, där framgår även hur
man förbereder sig:
http://www.henriknordstrom.net/sign-policy/

Vill någon veta mera om hur GPG nyckel signering lämpligen går till,
varför eller någon annan fundering i ämnet så är det bara att kontakta
mig utanför listan.

Mvh
Henrik