Subject: Hej på er alla

Hej på er alla

From: Olle E. Johansson <oej_at_edvina.net>
Date: Mon, 18 Jan 2010 09:00:47 +0100

Hej!
Patrik W hänvisade mig hit före jul, men det tog ett tag innan jag reagerade...

Jag heter Olle E. Johansson och är utvecklare i två Open Source Voip-projekt, Asterisk och Kamailio.

Asterisk är en IP-telefoniväxel och där har jag bidragit i många år i många delar, men framför allt i stödet för IP-telefoniprotokollet SIP.

Kamailio är en högpresterande SIP-server. Där har jag framför allt bidragit med utbildning och dokumentation.

Jag jobbar som konsult i eget företag och har kunder över hela Europa och i USA.

Hälsningar
/O

---
* Olle E Johansson - oej_at_edvina.net
* Cell phone +46 70 593 68 51, Office +46 8 96 40 20, Sweden