Subject: Re: release-skryt!

Re: release-skryt!

From: Claes Jakobsson <claes_at_versed.se>
Date: Sat, 2 Jan 2010 18:03:43 +0100

On 2 jan 2010, at 17.58, Jonas Forsslund wrote:
> +1 Pengar och floss är en mycket bra tema tycker jag. Vill gärna få
> feedback få vår (planerade) affärsmodell
> för medicinska simulatorer & floss, så jag berättar gärna om det.
>
> Jonas Forsslund

Som jag nämnde för Daniel på IRC häromdagen tror jag vi kanske skulle avsätta sista 20-30 minuterna för lite lightning-talks (dvs max 5 minuter) där man kort kan berätta om sitt projekt eller vad det nu är.

Inget som egentligen skulle behöva planeras utan om man skriver bara upp sig på en lista på plats och så betar vi av dom i ordning.

Vad tror ni?

/Claes