Subject: Re: release-skryt!

Re: release-skryt!

From: Tomas Gustavsson <tomas_at_primekey.se>
Date: Thu, 31 Dec 2009 08:48:28 +0100

Hej,

Är med i projekten ejbca.org och signserver.org. Vi gör releaser jämnt
och ständigt :)

Kan ju passa på att presentera mig samtidigt:

- Arbetar på PrimeKey Solutions AB, ett företag som utvecklar open
source-produkter för PKI.
- Är främst utvecklare, numera främst i java, i tidigare liv även c,
assembler etc etc.
- Har jobbat med IT-säkerhet och PKI sedan 94, kan hålla föredrag om
PKI, kryptering, SSL etc.
- Har använt och jobbat med open source ännu längre...livnär mig på det
sedan 2002.
- Kommer vara på FOSDEM 5-7 februari

Mvh,
Tomas