Subject: [Foss-sthlm-announce] Nyckelsignering 2020-10-05

[Foss-sthlm-announce] Nyckelsignering 2020-10-05

From: Pontus Falk <lists_at_ax25.org>
Date: Thu, 17 Sep 2020 17:58:59 +0200

Hej,

Tar mig friheten att göra en one time-postning om de GnuPG
nyckelsigneringar vi kör på IX :)

*****
Självklart vill vi att du kommer på nyckelsigneringen endast om du är
fullt frisk!

För mer information om hur vi tillsammans kan förhindra spridningen av
Corona-viruset, se Folkhälsomyndighetens webbplats [1].
*****

Efter en väldigt annorlunda vår har vi bestämt oss för att sparka igång
nyckelsigneringarna igen. Vi kommer köra signeringen den 5 oktober kl 19:00.

Adressen är som vanligt Polhemsgatan 38 och vi finns på plats från 17:30
om någon behöver hjälp med något runt signeringen - eller för att du
helt enkelt känner för att snacka litet innan själva signeringen.

Om ytterdörren inte är uppställd så slå en signal på 08-107700 så kommer
vi och öppnar!

Se [2] och bifogad PDF för mer info och du får med än gärna sprida
information om eventet till de du tror kan vara intresserade av att
komma.

Ddu är välkommen utan anmälan.

Vi rekommenderar, som tidigare meddelat, att du använder IX egen
nyckelserver [3] eller OpenPGP:s server [4].

Kvarvarande av 2020 års planerade träffar är planerade följande datum -
save the dates:
5 oktober
7 december

Vill du inte längre ha mejl om nyckelsigneringarna på IX så meddela mig
så tar jag bort dig från sändlistan.

Hoppas vi ses den februari - välkomna!

1) https://www.folkhalsomyndigheten.se/
2) https://ix.ufs.se/blog/2020/09/17/nyckelsigneringsparty-oktober-2020/